Doç. Dr. İsmail Bülent ÖZÇELİK

Doçent Dr. İsmail Bülent Özçelik 1972 yılında Konya’nın Ilgın ilçesinde doğdu. İlkokulu Akşehir Yıldırım İlkokulu, orta okulu Akşehir Atatürk orta okulunda tamamladı. Kayseri Fen lisesinde başladığı lise öğretimine son döneminde geldiği Akşehir Lisesinde devam ederek mezun oldu. 1989 yılında başladığı İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp fakültesinden 1995 yılında mezun oldu. 1996 yılında Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ortopedi ve Travmatoloji Kliniğine ihtisas yapmak üzere katıldı. 2000 yılında uzmanlık eğitimini tamamladı.

1996 yılında Şişli Etfal Hastanesi Mikrocerrahi Kursuna katıldı. 1996–2000 seneleri arasında ihtisas süresince Aksaray Vatan Hastanesi El Cerrahisi Bölümünde çalıştı. 2000–2005 seneleri arası Sultançiftliği Devlet Hastanesinde çalışmaya devam eden Dr Özçelik 2003 senesinde İST-EL El cerrahisi, Mikrocerrahisi ve Rehabilitasyon Grubu ile beraber Tem hospital de çalışmaya başladı. 2005 senesinde devlet görevinden istifa ederek; İST-EL El cerrahisi, Mikrocerrahisi ve Rehabilitasyon Grubu ile beraber Özel Gaziosmanpaşa Hastanesi El Cerrahi ve Mikrocerrahi Ünitesinde göreve başlayan Dr. İsmail Bülent Özçelik halen burada görevine devam etmektedir. El bileği hastalıkları öğrenimi için Almanya ve Fransa’da çeşitli kliniklerde çalışıp, kurslara katıldı.2012 yılında Doçentlik ünvanını aldı. Halen Nişantaşı Üniversitesinde öğretim görevlisi olarak eğitim vermektedir.

Dr. Özçelik’in üyesi olduğu dernekler;

• Türk Ortopedi ve Travmatoloji Derneği
  • Türk el ve üst ekstremite cerrahisi derneği
  • Rekonstrüktif Mikrocerrahi Derneği (2012-2014 seneleri arasında yönetim kurulu üyesi)
  • Avrupa El Cerrahisi Dernekleri Federasyonu(FESSH)