Başlık Tıklamalar
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 2046
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 1726
An easy way of harvesting olecranon bone graft 1948
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1486
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 1900
Atypically localized glomus tumors 567
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 1767
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 1951
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1393
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 3397
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 1901
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 1738
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 2077
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 1774
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 257
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 3026
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 274
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 1905
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1641
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 3508
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 511
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 2036
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 2217
Olecranon Bone Graft: Revisited 2115
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1641
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 1905
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 515
Pott Hastalığı 1983
Rehabilitation after successful finger replantation 492
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 229
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 1913
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1733
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 1839
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1401
Surgical treatment of subungual glomus tumors 264
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 454
Tenar çekiç sendromu 2150
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 466
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 535
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 1918
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 2474
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 2931
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 1983
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 2254

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı,

sunular
videolar