Başlık Tıklamalar
A New Technique in Fingertip Defects Including Nail Lost Reverse Dorsal Fascial Flap With Skin Graft Compressed 63
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1605
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 2568
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 2116
An easy way of harvesting olecranon bone graft 2321
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1589
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 2504
Atypically localized glomus tumors 817
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 2242
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 2416
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1515
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 3821
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 2286
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 1997
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 2493
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 2267
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 369
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 3368
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 415
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 2379
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1915
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 3926
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 749
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 2481
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 2737
Olecranon Bone Graft: Revisited 2636
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1920
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 2353
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 779
Pott Hastalığı 2460
Rehabilitation after successful finger replantation 747
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 357
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 2441
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1989
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 2283
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1499
Surgical treatment of subungual glomus tumors 368
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 714
Tenar çekiç sendromu 2772
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 704
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 787
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 2292
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 3046
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 3291
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 2378
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 2741

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

AmbulanceGIF-ortopedi