Başlık Tıklamalar
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 2272
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 1908
An easy way of harvesting olecranon bone graft 2116
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1523
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 2279
Atypically localized glomus tumors 646
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 2012
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 2163
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1431
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 3565
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 2081
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 1812
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 2266
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 2014
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 300
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 3193
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 317
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 2124
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1739
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 3657
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 585
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 2215
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 2433
Olecranon Bone Graft: Revisited 2287
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1732
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 2126
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 623
Pott Hastalığı 2172
Rehabilitation after successful finger replantation 608
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 258
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 2185
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1860
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 2041
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1435
Surgical treatment of subungual glomus tumors 310
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 570
Tenar çekiç sendromu 2485
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 548
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 625
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 2048
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 2754
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 3076
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 2141
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 2505

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

AmbulanceGIF-ortopedi