Başlık Tıklamalar
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 1161
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 1084
An easy way of harvesting olecranon bone graft 1041
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1083
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 1083
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 965
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 1120
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1046
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 2364
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 1066
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 1170
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 1194
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 1000
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 2121
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 1056
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1060
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 2418
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 1145
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 1269
Olecranon Bone Graft: Revisited 1183
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1056
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 1006
Pott Hastalığı 1159
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 1136
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1145
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 985
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 999
Tenar çekiç sendromu 1143
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 1092
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 1391
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 1984
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 1150
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 1306

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı,

sunular
videolar