Başlık Tıklamalar
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 1965
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 1627
An easy way of harvesting olecranon bone graft 1836
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1446
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 1771
Atypically localized glomus tumors 509
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 1669
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 1829
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1355
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 3304
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 1817
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 1680
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 1977
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 1654
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 221
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 2940
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 220
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 1810
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1568
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 3416
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 441
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 1932
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 2115
Olecranon Bone Graft: Revisited 1988
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1607
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 1795
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 465
Pott Hastalığı 1884
Rehabilitation after successful finger replantation 415
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 198
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 1787
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1651
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 1739
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1368
Surgical treatment of subungual glomus tumors 232
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 398
Tenar çekiç sendromu 2013
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 423
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 465
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 1811
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 2365
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 2829
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 1887
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 2132

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı,

sunular
videolar