ÖZEL GOP HASTANESİ'NDEN MAKEDONYA'YA EĞİTİM

405908img 2608.jpg

Makedonya’dan Türkiye’ye El Cerrahisi ve Mikrocerrahi eğitimi almak için gelen Dr. Sinolichka Djambazova, 9 aydan sonra ülkesine dönüyor.

Makedonya’da, üniversite hastanesinde Ortopedi ve Travmatoloji uzmanı olarak görev yapan Op. Dr. Sinolichka Djambazova, Özel Gaziosmanpaşa Hastanesinde, Doç. Dr. İ. Bülent Özçelik ve Op. Dr. Berkan Mersa’dan El Cerrahisi ve Mikrocerahi konusunda 9 aylık bir eğitim almıştır.

Doç. Dr. İ. Bülent Özçelik, kendisinin 1995 yılından beri el cerrahisi ile ilgilendiğini, aylık 100-150 arası operasyon gerçekleştirdiklerini, her türlü el cerrahisi vakalarının Gaziosmanpaşa Hastanesinde yapıldığını söyledi.

Bu ameliyatlar ;
Kol, ön kol ve el yaralanmaları, kesileri
El, parmak, el bileği kırıkları;
Elde uyuşma şikayetleri (sinir sıkışması)
Parmakta takılma şikayetleri
El, el bileği ve kolda kitle
Doğuştan el şekil bozuklukları
Romatizmal el ve ayak hastalıkları
Kol sinirlerinin fonksiyon bozukluklarına bağlı olan felçler, doğuştan ve travmatik duyu ve hareket kusurları;
El ve el bileği eklemlerine ait bağ (ligaman) sorunları ve ilişkin ağrılar,
El bileği artroskopisi
Elin damarsal sorunları
Üst ekstremitedeki doku eksikliklerinin giderilmesidir, dedi.

Dünyanın birçok ülkesinde yapılan ameliyatların ülkemizde de başarıyla yapıldığını belirtti.
Hastaneye farklı ülkelerden de dönem dönem eğitimler için başvurular olduğunu bundan sonraki dönemlerde de olacakların değerlendirileceği bilgisini verdi.
Makedonya Sağlık Bakanlığı’nın onayı ile ülkemize gelen Dr. Sinolichka Djambazova, 9 ay boyunca aldığı eğitimden çok memnun kaldığını, kendisine mesleki anlamda çok katkı sağladığını ve kendini evinde gibi hissettiğini söyledi. İstanbul’u çok sevdiğini ve çok güzel arkadaşlıklar kurduğunu da ekledi.

Başhekim Dr. Sedat Azak, Başhekim Yardımcısı Dr. Ş. Kamil Basmacıoğlu, hastane yöneticileri ve çalışanlarının katılımıyla gerçekleşen kokteylde, Dr. Sinolichka Djambazova’na sertifikası ve plaketi takdim edilirken bundan sonraki yaşamında da başarılar dilendi.

Kaynak:BİZDE HABER

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom