Başlık Tıklamalar
A new technique in fingertip defects including nail lost reverse dorsal fascial flap with skin graft compressed 388
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1872
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 3247
An anomalous course of the radial artery dissect rather than resect 2829
An easy way of harvesting olecranon bone graft 2976
Arthroscopic hemitrapeziectomy and suture button suspensionplasty 218
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1862
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 3104
Atypically localized glomus tumors 1274
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 2861
Cilt ve cilt altı örtüsüne ait komplikasyonlar 207
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 3063
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1992
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 4641
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 2870
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2496
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 235
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 3364
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 2908
Flexor tenosynovitis due to tuberculosis in hand and wrist 813
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 4045
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 831
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 2970
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2301
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 4798
Intramedullary venous drainage system for distal 1232
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 3220
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 3411
Olecranon bone graft: Revisited 3376
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2531
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 3109
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 1298
Pott hastalığı 3284
Rehabilitation after successful finger replantation 1232
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 765
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 3091
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2445
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 2877
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1736
Sporcularda el bileği yaralanması 203
Surgical treatment of subungual glomus tumors 578
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 1151
Technical tips in distal finger replantations 554
Tenar çekiç sendromu 3447
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 1407
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 1282
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 2930
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 3831
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 4248
Two suture fish-mouth end to side microvascular anastomosis with fibrin glue 2990
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 3441

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

AmbulanceGIF-ortopedi