Başlık Tıklamalar
A new technique in fingertip defects including nail lost reverse dorsal fascial flap with skin graft compressed 613
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1997
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 3441
An anomalous course of the radial artery dissect rather than resect 3152
An easy way of harvesting olecranon bone graft 3231
Arthroscopic hemitrapeziectomy and suture button suspensionplasty 463
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1982
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 3263
Atypically localized glomus tumors 1446
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 3044
Cilt ve cilt altı örtüsüne ait komplikasyonlar 373
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 3270
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 2182
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 4871
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 3046
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2700
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 375
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 4018
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 3095
Flexor tenosynovitis due to tuberculosis in hand and wrist 958
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 4371
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 983
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 3141
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2416
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 5202
Intramedullary venous drainage system for distal 1443
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 3550
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 3618
Olecranon bone graft: Revisited 3623
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2719
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 3332
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 1508
Pott hastalığı 3530
Rehabilitation after successful finger replantation 1408
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 921
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 3295
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2627
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 3077
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1859
Sporcularda el bileği yaralanması 330
Surgical treatment of subungual glomus tumors 693
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 1281
Technical tips in distal finger replantations 1277
Tenar çekiç sendromu 3645
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 1847
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 1477
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 3130
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 4096
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 4627
Two suture fish-mouth end to side microvascular anastomosis with fibrin glue 3179
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 3693

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

Bookmaker review site http://wbetting.co.uk/ for William Hill