Başlık Tıklamalar
A new technique in fingertip defects including nail lost reverse dorsal fascial flap with skin graft compressed 332
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1817
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 3120
An anomalous course of the radial artery dissect rather than resect 2692
An easy way of harvesting olecranon bone graft 2843
Arthroscopic hemitrapeziectomy and suture button suspensionplasty in the treatment of first carpometacarpal joint eaton-littler stage 2-3 arthrosis-converted 142
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1806
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 2989
Atypically localized glomus tumors 1177
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 2745
Cilt ve cilt altı örtüsüne ait komplikasyonlar 150
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 2939
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1900
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 4482
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 2764
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2409
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 181
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 3234
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 2774
Flexor tenosynovitis due to tuberculosis in hand and wrist 730
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 3895
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 764
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 2861
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2233
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 4605
Intramedullary venous drainage system for distal 1165
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 3051
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 3284
Olecranon bone graft: Revisited 3254
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2438
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 2981
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 1203
Pott hastalığı 3124
Rehabilitation after successful finger replantation 1151
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 689
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 2962
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2351
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 2755
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1683
Sporcularda el bileği yaralanması 150
Surgical treatment of subungual glomus tumors 533
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 1064
Technical tips in distal finger replantations 472
Tenar çekiç sendromu 3326
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 1207
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 1196
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 2794
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 3689
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 4059
Two suture fish-mouth end to side microvascular anastomosis with fibrin glue 2863
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 3307

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

AmbulanceGIF-ortopedi